Ефективність мобільних стендів
Вже не один рік величезним попитом користуються мобільні стенди для організації заходів.
Білборд чи Бігборд?
Своє сучасне життя ми вже не уявляємо без великих вуличних рекламних щитів, які так і маячать перед очима майже кожні 100 метрів, нахвалюючи продукт, а то і піар майбутнього або вже справжнього депутата.
І називаємо ми ці щити через одного то "білбордами", то "бігбордами". А як правильно?
Айдентика
«Тільки про того можна сказати, що він добився успіху, хто зумів скористатись його плодами" - Л. Вовенарг
Айдентику часто плутають з брендингом. Брендинг — це маркетингові прийоми, спрямовані на формування унікального бренду.
А от "Айдентика" - це сукупність елементів, що створюються компанією для створення певного образу в очах споживачів.
Рекламна поліграфія
Кожного дня конкуре?нція збільшується на економічний процес взаємодії й боротьби товаровиробників за найвигідніші умови виробництва і збуту товарів, за отримання найбільших прибутків.
Одним з дієвих інструментів є Рекламна поліграфія, а саме роздача буклетів.
Отже, розберімось, кому, взагалі, потрібно замовляти ручки з логотипом
Логотип — це своєрідна реклама тривалого терміну дії.
Часом більш ефективна, ніж багато видів презентації діяльності та переваг компанії.
«Якщо вас немає в інтернеті, значить, скоро вас не буде в бізнесі»,
- Білл Гейтс.
Маркетинг постійно змінюється, переходить з одного стану в інший. На сьогодні маємо цифровий маркетинг, зважаючи на це, ми повинні розвиватися у відповідному напрямі, вивчаючи цифрові технології.
Цифровий маркетинг (digital marketing) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування фірми та її товару.