Рекламна поліграфія
Кожного дня конкуре?нція збільшується на економічний процес взаємодії й боротьби товаровиробників за найвигідніші умови виробництва і збуту товарів, за отримання найбільших прибутків.
Одним з дієвих інструментів є Рекламна поліграфія, а саме роздача буклетів.
Виготовлення рекламної продукції — це надійний спосіб підвищити обсяг продажів. Неможливо уявити сьогоднішню торгівлю та ділове життя, які стрімко розвиваються та набирають більших обертів із року у рік, без коштів, які сприяють просуванню марок та товарів на ринку. Одним із найефективніших способів популяризації товару є рекламна поліграфія. Насправді, реклама не з'явилася кілька років тому. Протягом усього часу розвитку людства, тим чи іншим способом реклама присутня в житті людей. Основною метою тоді, як і зараз залишається інформування.
Рекламна поліграфія — це важливий атрибут для просування товарів і послуг, або іміджу будь-якої компанії. Сучасний бізнес як правило не обходиться без тих чи інших видів поліграфічної продукції. В основному друкована реклама створюється як з метою залучення нових клієнтів, так і утримання існуючої клієнтської бази. Також за допомогою рекламної поліграфії можна передати відомості про корпоративну культуру компанії.
Важливу роль відіграє сам дизайн буклету!
Дизайн буклету — є кращим рекламним носієм для продукції. Розробка дизайну буклету є невіддільною частиною рекламної діяльності будь-якої компанії. Дизайн буклету повинен бути витриманий у фірмовому стилі фірми використовуючи фірмові кольори, шрифти, логотип. Рекламний дизайн буклета корисний, коли несе корисну інформацію: ціни, фотографії товарів. Створення і розробка дизайну буклету — відповідальне завдання, дуже важливо якомога широко показати весь спектр пропонованих послуг і вмістити всю інформацію в одному буклеті.
Розробка дизайну буклету пов'язана з оригінальною ідеєю втіленої в графіку на папері. Дизайн буклету дозволяє використовувати багатосмугові можливості в порівнянні з бланками або листівками. Буклети, включаючи в собі переваги низької вартості й високої інформативності, є одним з найбільш широко використовуваних видів рекламної поліграфії.
Розроблений дизайн буклета містить в собі: візуальний ряд, інформаційний текст, що описує продукцію або послугу. Дизайн буклету несе в собі приховане послання до споживача. Для розробки дизайну буклета необхідні наступні елементи: логотип компанії, контактна інформація, графічні матеріали й текстова інформація.
Дизайн буклету містить:
- розробку загального дизайну буклету,
- сканування фотографій,
- набір тексту,
- верстка.
Переваги дизайну буклетів перед іншими видами рекламної поліграфії:
- Вибираючи дизайн рекламного буклета, підбирається колірна гамма з урахуванням психологічних особливостей споживача. Вартість рекламного дизайну буклету значно менше вартості брошури, каталогу. Рекламні буклети мають кілька сторінок, і це впливає на їх пристойність.
- У порівнянні зі звичайними рекламними листівками, буклети володіють повною інформацією і дозволяють зробити опублікований матеріал найбільш доступним споживачеві. Не можна не відзначити, що буклет виглядає «завершеним» (попри свою компактність). Підсумовуючи, потрібно сказати, що інформація, подана в буклеті, виглядає повною, до того ж, що вартість дизайну буклету, не на багато перевищує вартість листівок того ж формату, і набагато нижче за ціною, ніж брошури й каталоги (багатосмугова продукція), а зовнішній вигляд набагато більш презентабельний ніж у звичайних листівок. Для досягнення більшої рекламної користі, розташовувати буклети рекомендується не на виставкових стендах, вітринах і прилавках, а класти їх у підготовлені осередки, виконаних зі спеціальних матеріалів.
Маркетинг-центр «ДАЛІ»- ЛІДЕР Direct-маркетингу в Тернопільській області (забезпечуємо 78% роздач).
Директ — маркетинг набув неабиякої популярності закордоном, оцінивши його результати, з впевненістю маркетинг-центр «ДАЛІ» використовує директ маркетинг у своїй діяльності та пропонує його нашим клієнтам.
Результати досліджень показують, що кожна друга сім’я, яка отримала рекламну листівку, у відповідь здійснює хоча б одну покупку в рік. У свою чергу традиційні засоби реклами такі, як: радіо, телебачення та газети відходять на другий план, оскільки затрати на їх використання високі, а результат не завжди себе виправдовує.
Чому варто працювати з маркетинг-центром «ДАЛІ»:
1. Ми набули досвід в даній сфері працюємо понад 8 років;
2. Маємо власну курєрсько — промоутерську службу;
3. Попередньо детально плануємо кожен захід;
4. Рекомендуємо та допомагаємо скласти дієву програму;
5. Здійснюємо від кількох будинків для малого магазину до покриття всього міста, для отримання більшого ефекту й економії коштів. У нас діють пакет мікрорайон та місто;
6. Контролюємо рекламний процес — клієнт через день отримує поточний звіт та фотозвіт, а по завершенні — остаточний. Контроль роздачі забезпечують контролери й супервайзер, ми із задоволенням можемо робити перевірку роздачі разом із замовником.
А замовити сучасну рекламну поліграфію Ви можете тут