Айдентика
«Тільки про того можна сказати, що він добився успіху, хто зумів скористатись його плодами" - Л. Вовенарг
Айдентику часто плутають з брендингом. Брендинг — це маркетингові прийоми, спрямовані на формування унікального бренду.
А от "Айдентика" - це сукупність елементів, що створюються компанією для створення певного образу в очах споживачів.
Так само, як ваш погляд, звички й риси характеру роблять вас унікальною особистістю, айдентика служить своєрідним «таємним інгредієнтом», який виділяє вашу компанію на тлі численних конкурентів.
Айдентика робить компанію пізнаваною в очах потенційних клієнтів. Більш того, вона формує емоційний зв'язок між вами й іншими гравцями на ринку, асоціюється з вашими продуктами та послугами, розширює базу постійних клієнтів, і впливає на сприйняття бренду.
Для того щоб айдентика працювала ефективно, потрібно врахувати наступне!
ШРИФТ
Щоб якось структурувати різноманітний світ шрифтів, є основні категорії шрифтів:
- Пам'ятайте, що шрифт це не просто напис, а дизайнерське рішення, який має свій голос! Шрифт характеризує бренд, тому робіть вибір усвідомлено!
- У шрифтах з зарубками (наприклад, Times New Roman і Garamond) на кінці кожної букви є своєрідні "ніжки". Це варіанти шрифтів в класичному стилі, які асоціюються з надійністю і вірністю традиціям.
- У шрифтах без зарубок "ніжки" на буквах відсутні, що надає написам більш обтічний і сучасний вигляд. Прикладами цієї категорії шрифтів служать Helvetica і Franklin Gothic.
- Рукописні шрифти імітують написи, написані від руки. Якщо бренд спеціалізується на предметах розкоші або товари (послуги) для жінок, сміливо вибирайте шрифт з цієї категорії (наприклад, Allura або Pacifico).
- Декоративні шрифти являють собою особливу групу шрифтів. Кожен з цих шрифтів має відмінну рису, будь то незвичайна форма букв, контури, тіні або рукописні кінці букв. Хочете голосно заявити про себе і створити айдентику щоб вона запам’яталась на довго? Тоді декоративний шрифт якнайкраще підійде для цієї мети!
Пам'ятайте, що шрифт це не просто напис, а дизайнерське рішення, який має свій голос! Шрифт характеризує бренд, тому робіть вибір усвідомлено!
Колірна палітра
Уміло поєднуючи відтінки, ви можете вплинути на те, яким клієнти бачать ваш бренд.
- Червоний відповідає за пристрасть і емоції. Якщо ви позиціонуєте себе як молодіжний і сміливий бренд, вибирайте цей невгомонний колір і не прогадаєте!
- Помаранчевий це ще один яскравий відтінок, який допоможе вам створити дружню і грайливу атмосферу. Помаранчевий використовують рідше, ніж червоний, так що з ним ви точно не загубитися в натовпі!
- Жовтий це, звичайно ж, колір сонця, який несе радість і щастя. Ваш бренд — доступний і інклюзивний? Тоді жовтий обов'язково повинен бути присутнім на логотипі!
- Зелений це, мабуть, універсальний колір у райдужній палітрі. Цей відтінок подружиться з будь-яким брендом, проте якщо ваша діяльність пов'язана з природою або світом фінансів, зелений просто створений для вашої айдентики!
- Синій і його відтінки подобаються практично всім. Цей колір здатний уявити бренд в найбільш вигідному світлі, створивши відчуття стабільності й надійності. Якщо ви хочете налагодити довірчі відносини зі своїми клієнтами, синій вам в цьому допоможе!
- Фіолетовий асоціюється з розкішшю і королівським способом життя. Компанії, які працюють в преміум-сегменті, часто вибирають саме цей величний колір.
- Рожевий, так уже повелося, традиційно асоціюється з жіночністю. Якщо цільову аудиторію складають представниці прекрасної статі, вам варто серйозно задуматися про включення рожевого у свою корпоративну колірну палітру. Також цей ніжний колір часто зустрічається у брендів, що виробляють або продають предмети розкоші.
- Коричневий колір зустрічається на логотипах часто, але від цього ваша айдентика тільки виграє! З цим кольором ви точно не залишитеся непоміченим. Більш того, коричневий підкреслює силу і рішучість бізнесу.
- Чорний. Хочете створити складний, притягальний і таємничий образ? Чорний колір впорається з цим завданням!
ФОРМА
Орім шрифтів і кольорів, в логотипі також важливі геометричні форми, які здатні посилити враження, яке ви хочете зробити на своїх клієнтів. Наприклад, іконка в формі кола чи іншої фігури з плавними контурами викличе зовсім іншу реакцію, ніж квадратна емблема з прямими кутами. Створюючи логотип, необхідно враховувати емоційне забарвлення різних геометричних фігур.
Сподіваємось, прочитавши цю статтю ви знайдете те що шукали!