Банери, плакати – важливі елементи зовнішньої реклами підприємства
Практично всі починаючі підприємства не мають великих коштів для виготовлення дорогих рекламних вивісок. Тому, здебільшого, вони виготовляють банери, а проіснувавши на ринку довший час у них появляється можливість змінити рекламні матеріали на кращі. Отож продукція широкоформатного друку (банер тернопіль, афіші тернопіль, наклейки) – це якісна та оптимальна по ціні реклама для початківців. Вона оточує нас повсюди. Магазини, офіси, готелі, банки, наповнені рекламною продукцією, як зовні так і в середині: це банери, наклейки на вікнах, таблички, фотошпалери, картини, тощо. Широкоформатний банер друк дає можливість виготовити рекламу різного розміру – від невеличких наклейок (етикетки) до величезних брандмауерів.
Спеціалісти маркетинг-центру «ДАЛІ» працюють в даному напрямку за схемою:
- Попередньо ОЦІНЮЮТЬ безпосереднє МІСЦЕ РОЗТАШУВАННЯ рекламних матеріалів.
- КОНСУЛЬТУЮТЬ клієнтів з приводу властивостей кожного матеріалу.
- Допомагають обрати ТИП ДРУКУ.
- ПЕРЕВІРЯЮТЬ якість наданих макетів або ж РОЗРОБЛЯЮТЬ макети до друку.
- ОПЕРАТИВНО друкують.
- Здійснюють МОНТАЖНІ РОБОТИ.
- Надають ГАРАНТІЮ на продукцію.
Результативність реклами залежить від:
- правильно підібраних рекламних матеріалів – є кілька матеріалів, які використовують для виготовлення реклами, при виборі їх слід керуватися чинники зовнішнього середовища та властивостями самих матеріалів;
- макетів рекламних матеріалів – текст повинен доповнюватися графічними зображеннями, легко читатися та вдало поєднуватися з інтер’єром приміщень;
- якості друку - яскравість кольору, чіткість зображення дозволяє покупцям звернути увагу на рекламне звернення;
- монтажу – інколи рекламні матеріали відповідають всім параметрам якості, а монтаж здійснений непрофесійно (банер не натягнути, плівка відклеюється…) – це зводить нанівець всі попередні старання та діє, як антиреклама.
ВИДИ МАТЕРІАЛІВ,
ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ДЛЯ ШИРОКОФОРМАТНОГО ДРУКУ:
Зображення |
Що таке? |
1 |
Банер – це міцний вініловий (брезентовий) матеріал, який використовують для внутрішньої та зовнішньої реклами. Банер може бути будь-якого розміру – за побажанням клієнта. Розрізняють: Литий банер – розрахований на довгострокове зовнішнє використання, стійкий до дії факторів зовнішнього середовища. Ламінований банер – економ-варіант. Даний банер має меншу товщину, проте практично не поступається у своїх властивостях литому банеру. Банер павук - найпоширеніший стенд в світі. |
2 |
Оракал (наклейка) – самоклеюча плівка, яка використовується для виготовлення наклейок на вікна, вивісок, табличок, стендів… Зображення може наноситися на білий оракал (кольори зображення будуть насиченими, плівка практично не пропускатиме світла), або на прозорий оракал (зображення матиме меншу яскравість, проте добре пропускатиме світло). Оракал може бути матовий та глянцевий. |
3 |
Постер – це рекламний плакат, що друкується на папері блюбек та використовується для реклами на білбордах та сітілайтах. Розміри стандартних постерів: Розмір постера для білборду – 3х6 м. Розмір постера для сітілайту – 1,2х1,8 м. Постери можуть виготовлятися і нестандартних розмірів. |
4 |
Перфоплівка – це самоклеюча плівка з дирочками, яка добре пропускає світло та використовується для нанесення зображення на вікна |
5 |
Банерна сітка – міцний вініловий матеріал з дирочками, який використовують в тих місьцях де є вікна, що дає змогу світлу потрапляти в середину приміщення.
|
6 |
Прапорна тканина – тканина, яка використовується для виготовлення прапорів |
7 |
Холст – цупка структурна тканина, яка використовується для друку картин |
Ви самостійно можете порахувати орієнтовану вартість друку, скориставшись поданими нижче даними:
Вид продукції |
Одиниці виміру |
Ціна, грн |
Банер ламінований |
1 метр квадратний |
250 грн |
Банер литий |
1 метр квадратний |
300 грн |
Банер замовити можна в відділ продаж маркетинг-центр "ДАЛІ".