Facebook
Instagram
Новини

Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування

 

 

 

Віра Залецька. Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування

Event маркетинг – це просуваннятоварів (послуг, брендів) на ринок за допомогою створення та проведення спеціальних заходів. Спектр та формат їх є безмежним і неосяжним: від класичної прес-конференції, професійних семінарів та тренінгів — до масових концертів і національних фестивалів, від корпоративних свят — до міжнародних виставок.


 Івент-маркетинг стає усе більш популярним, і все більше компаній удаються до організації заходів, реалізовуючи свою маркетингову стратегію. Це один з дієвих інструментів формування позитивного ставлення до  компанії або її продукту.

 

Головна перевага будь-якої спеціальної події — встановлення безпосереднього контакту між клієнтом (продуктом, брендом) та аудиторією, створення між ними емоційного зв’язку. Додайте сюди тривалість контакту та створення комплексу емоційних переживань, безпосередньо пов’язаних з брендом\продуктом – на виході отримуємо встановлення  зв’язку між брендом та аудиторією.

 

4 основних правила Event маркетингу:

1. Найголовніше є визначити мету\ідею.

Наприклад, презентація нового продукту, залучення нових клієнтів, інформування громадськості про відкриття філії,  підведення підсумків роботи за рік, святкування професійного свята тощо

Тобто, у Вас мусить бути не лише  інформаційний (або календарний) привід, без якого взагалі не варто робити жодних івентів - потрібно виробити USP (унікальну торгову пропозицію) для вашого інформаційного приводу.

2. Визначити цільову аудиторію

Успішний івент можна створити тільки тоді, коли ви точно знаєте, до кого ви звертаєтесь

3. Івент – це потужний  інструмент PR.

4. Івент захід має бути інтегрований в  загальну маркетингову стратегію компанії\бренду,  і не лише на рівні корпоративних кольорів та логотипу, але й на рівні місії та цінностей компанії\бренду.

 

Найголовніша цінність івенту - це ті почуття та емоції, які він створює в аудиторії. Саме в цьому найбільша складність івент-маркетингу. Тут є дуже доречним звернутися до  законів мистецтва. Справжнє мистецтво (байдуже в якому жанрі), перш за все, змушує людину співпереживати: боятися, страждати, сміятися, відчувати щастя, плакати під впливом того, що людина бачить або чує. Кожен правильний захід має розвиватися за принципом драми: зав’язка, кульмінація, розв’язка. Саме така послідовність подій тримає аудиторію в постійному емоційному напруженні, допомагає зібрати та втримати увагу.

 

Хороший івент - це завжди маленький спектакль, так само як хороший рекламний ролик - це завжди маленький фільм.


Маркетингові Event заходи успішно забезпечують досягнення наступних цілей:

v     виділення на тлі конкурентів;

v     активізація уваги цільової групи;

v     оптимізація і зниження витрат шляхом об'єднання бюджетів по рекламі, маркетингу і PR;

v    позитивні емоції від успішного заходу переносяться на товар або послугу, формується лояльність споживача.

v    аудиторія, що безпосередньо бере участь в події, може розглядатися як величезна фокус-група, на якій проводиться апробація пропозицій компаній. Таким чином, в ході подієвого маркетингу накопичуються попередні знання про споживача.

v    подія є приводом, що дозволяє налагодити необхідний контакт з журналістами, дає простір для роботи із ними, формує їх інтерес і розташування.

v     Івент маркетинг дозволяє, при необхідності, організовувати прямі продажі товару, логічно "прив'язуючи" їх до заходів, що проводяться.

 

Для кожної людини її особистий досвід, пов’язаний із її особистими емоціями, завжди набагато цінніший, ніж пасивне споглядання будь-якого дива.  Підхід івент маркетингу є такий що потенційний покупець занурюється у стан щастя відразу, за допомогою організованої події. І  мрія стає реальністю. Більше не потрібно вірити обіцянкам - все можна побачити, почути, відчути на смак, вдихнути аромат, зануритися в атмосферу і навіть помацати руками.

Головне не забути що у словосполучення EVENT MARKETING’ ГОЛОВНЕ СЛОВО - "МАРКЕТИНГ"

 

 

 

 

ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 8.jpg
  • 3.jpg
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
  • 11.jpg
  • 2.jpg
  • 12.jpg
  • 9.png
  • 10.jpg
  • 7.jpeg
  • 25.png
  • 1.jpg
  • 11.png
  • 6.jpg
  • 5.JPG
  • 4.jpg
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber