Facebook
Instagram
Новини

Андрій Буяк. Ефективна реклама: це як?

 

Андрій Буяк. Ефективна реклама: це як?

Всі пам’ятають вислів, що половина коштів виділених на рекламу іде «на вітер». Але вже зараз при такій кількості рекламних носіїв і при такій кількості рекламодавців навіть такий процент втримати інколи важко. Тому і багато говорять про ефективність реклами. Звичайно, треба ретельно підбирати вид реклами і носій. Але, в першу чергу, має бути ІДЕЯ!!! Буде хороша ідея – буде результат. В іншому випадку реклама просто загубиться. Ну і , звичайно ж, сам товар чи послуга мають бути відповідного рівня. Адже також є вислів, що ви отримуєте клієнта лише після другої покупки. Наступним важливим моментом є кількість. Якщо буде супер-пупер ролик, але він буде транслюватись 1-2 рази на телебаченні місцевого хутора, то ефекту також не чекайте.

 

Як ефективно витрачати рекламний бюджет також немає єдиного правильного рішення. Раніше, щоб рекламу замітили і вона мала ефект, досить було відтранслювати ролик на національних каналах і справа зроблена. Зараз же, в силу того, що ефективність від телевізійної реклами падає, а ціни стрімко ростуть доводиться шукати інші шляхи побудови рекламних кампаній. Тому зараз рекламодавці більше відходять від ATL і віддають більше перевагу BTL. Звичайно, зараз з»явились нішові канали і з приходом цифрового телебачення  буде змога більш цілеспрямовано  звертатись до потенційних клієнтів, але й каналів тоді буде «море» і їхні рейтинги вже не будуть такими високими. Набирає обертів прямий маркетинг, за допомогою якого зменшується ланцюг продаж, а отже і витрати. Ще важливим моментом є те, що на місцевому рівні в 95% клієнт не може визначити свій рекламний бюджет. І робить рекламу хаотично, тобто хто до нього перший звернеться – тому і дає кошти, аж доки ті не закінчаться, а потім нарікає, що реклама не дає результату. Взагалі то, для новостворених фірм рекомендується попрацювати десь пів року взагалі без реклами. Тоді можна виявити перші проблеми в організації бізнесу і зробити акцент на безпосередньо маркетингу, а не прямій рекламі. Також можна взнати, чи є товар чи послуга самодостатніми, чи ще потребують доопрацювання.


Також при плануванні реклами потрібно зважати на … конкурентів. Як вони рекламуються, скільки приблизно витрачають на рекламу, в чому ви хочете їх обійти або догнати. Також потрібно вибрати свої сильні сторони і відмінності від основних конкурентів і на них робити акцент в рекламі.


Тепер по ефективності деяких видів реклами:
Телевізійна реклама – найпрестижніша (на даний момент) і найзатратніша. Раніше використовувалась як інформативна і іміджеві реклама, зараз більше як іміджеві. Також є ефективної при виведенні нового  бренду на ринок. Важливо, щоб телевізійна реклама транслювалась в комплексі з іншими носіями (радіо, інтернет, зовнішня реклама і т.д.)


Інтернет крокує семимильними кроками і зараз уявити собі серйозну фірму без сайту дуже важко. Дуже важливим крім правильної розробки сайту є його просування – це більше ніж 70 % успіху. Важливо, щоб фірма-розробник сайту займалась і його просуванням.


Радіо використовується для інформування про знижки та акції а також як іміджеві реклама. Важливо правильна кількість трансляції радіо реклами. Наприклад у місті , де є 8-10 радіостанції треба вибирати мінімум 3 носія і замовляти від 8 трансляцій в день на кожній радіостанції. В іншому випадку реклама загубиться і кошти будуть витрачені даремно.


Біг-борди і сіті-лайти більш популярні у весняно-літній сезон, коли люди подорожують на машинах. Також у місті мільйоннику не варто брати менше 50 площин, а там, де живе 200 тисяч населення – від 15 площин.


Поліграфія і роздача реклами є дешевими і дієвими способами донесення інформації. За результатами дослідів, проведених за дорученням Спілки Безпосереднього Маркетингу, доведено, що рекламні листівки є найпоширенішою формою прямої реклами серед клієнтів, кожна друга сім’я здійснює у відповідь на неї хоча б одну покупку в рік.


СМС та e-mail розсилка.  Це свого роду особиста реклама, яка не залишиться непоміченою, хоча б заради цікавості буде прочитана СМС-повідомлення в 98% залишаються прочитаними і їх переважно зберігають. СМС-реклама в 2,5 рази продуктивніша за телевізійну рекламу і в 4 рази — від радіо-реклами.


BTL-акції є дуже дієвими лише тоді, коли вони організовані цікаво і запам»ятаються людям. Важливо, щоб вони поєднувались із роздачею реклами, демонстрацією новинок і т.д. І далі був PR-супровід цих акцій (статті в газети, сюжети на телебаченні).

А взагалі, реклама є ефективною, як і інший товар лише тоді, коли ми вкладаємо в неї свою душу.

 

Теги: РА Тернопіль, Рекламні агенції тернопіль, Рекламне агентство тернопіль, Представлення інтересів реклама, Реклама, Реклама Тернопіль, Ефективна реклама, Комплексні рекламні кампанії, Реклама в Тернополі, Безкоштовна реклама, Реклама Тернопіль, Всі види реклами, Рекламна кампанія, Пряма поштова розсилка, Реклама по поштових скриньках, Розповсюдження реклами, Розсилка рекламних матеріалів, Поліграфічні послуги, Дешевий друк тернопіль, Друк поліграфії, Ціни на друк, Біг-борди, сіті-лайти тернопіль, Створення фірмового стилю, Зовнішня реклама, Виготовлення зовнішньої реклами, Виготовлення аудіо роликів

аудіоролики, Виготовлення відеороликів, Відеоролики, Роздача реклами на вулиці, А5 формат, Буклет, Розробка логотипу

ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 11.png
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
  • 1.jpg
  • 6.jpg
  • 9.png
  • 4.jpg
  • 25.png
  • 3.jpg
  • 7.jpeg
  • 2.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 10.jpg
  • 8.jpg
  • 5.JPG
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber