Реклама, яка шкодить бізнесу (антиреклама)
- Створено: 29 січня 2015
Сучасний медіа простір заповнений різноманітною рекламою, але далеко не вся вона приносить очікуваний ефект. На сьогоднішній день, реклама відіграє важливу роль у процесі сприйняття товару, послуги або компанії в цілому. Тому, зрозуміло, що від того наскільки грамотно вона буде створена залежить її ефективність.
Ефективність реклами – проблема надзвичайно серйозна. Безумовно, необхідно дуже зважено відноситися до процесу планування рекламної кампанії, до медіа планування та вибору рекламних носіїв і місць розміщення реклами, до можливості гарантійного обслуговування та відстеження результативності кампанії. Проте існують випадки коли навіть бездоганно спланована і проведена рекламна кампанія виявляється абсолютно неефективною. Причиною цього стає фактор неврахування або упущення деталей та досліджень. Лише професіонали, які щоденно працюють на рекламному ринку можуть об'єктивно враховувати найдрібніші деталі чинників,які впливають на подальше рекламне сприйняття товару або послуги.
Наведемо приклади неефективної (парадоксальної) реклами: