Facebook
Instagram
Новини

Кольорове рішення у рекламі

Вплив кольору на свідомість

 

Реклама – це мистецтво демонструвати товари та послуги споживачам. Основною ціллю будь якої реклами є стимулювання споживачів до дії. Для того, щоб реклама приносила результат потрібно правильно враховувати всі психологічні фактори дії на свідомість споживачів, а саме: психографіку рекламного тексту (графічне відображення реклами), звуку та кольору. Найдієвішим та найсильнішим інструментом створення бажаної позитивної атмосфери є КОЛІР. Отож розглянемо значення кольорів  та найбільш ефективне їх поєднання та використання в рекламі.

 

Колір

Характеристика кольору

Призначення

Люди, які обирають колір

Сфери застосування

Поєднання

Червоний

Стимулює мозок, символ небезпеки та заборони,

боротьба за свої права  

Цей колір змушує бути активним у всьому, надихає і дає сили для продовження розпочатого; уособлює перемогу, здатність вірно нанести удар.

Лідери

Емоційні

Динамічні

Нетерпеливі

Впевнені

Наполегливі

Ювелірні вироби, продукція, яка адресується чоловікам

сірий, білий, чорний

Жовтий

Світло

Тепло

Радість життя
Сприйнятливість
Терпимість
Чесність
Впевненість у собі
Справедливість
Свобода
Радість
Веселощі

Під впливом жовтого кольору швидко приймаються рішення і миттєво виконуються. Жовтий символізує інтуїцію та кмітливість, надовго запам’ятовується

Життєрадісні Імпульсивні

Товари

«hi-tech»

Зелений

Зелений

Стабільність
Прогрес

Не володіє діючою ззовні енергією, але містить у собі потенційну енергію - не спочиває, а відображає внутрішній напружений стан.  Нейтралізує дію інших кольорів; допомагає розсіювати негативні емоції. Приносить спокій і умиротворення, допомагає сконцентруватися і прийняти рішення, допомагає під час шоку і володіє снодійною дією.

Врівноважені

Медичні товари, дитячі товари, молочні продукти

Білий

Синій

Оранжевий

Синій

Спокій,

Енергія,

Холод

Організованість
Непохитність
Ідеалізм
Сила духу

Створює внутрішню силу та гармонію, загартовує, знімає стрес

Виконавці,

Самовпевнені

Сильні

Косметичні вироби, ювелірні вироби

Білий, Зелений

Фіолетовий

Нестандартність, ідеалізм, чуттєвість

Фіолетовий - важкий колір. Його треба розбавляти золотом, інакше він може призвести до депресії. Не рекомендується в роботі з дітьми; знижує пульс.

Люди,у житті яких період нестійкості, нереалізовані

Новинки ринку, оригінальні товари

 

Білий

Чистота

Відкритість
Єдність
Легкість

Білий колір характеризується досконалістю і завершеністю, демонструє абсолютне і остаточне рішення, повну свободу для можливостей і зняття перешкод.

невиразні

Алкогольні та тютюнові вироби

Синій,

Червоний

Зелений

Коричневий

Надійність
Здоровий глузд

Викликає відчуття стабільності, надійності та реалістичності

консерватори

Кераміка, будівельні матеріали, шоколадні вироби, кавові напої

 

Рожевий

Дружелюбність
Жіночність

Викликає відчуття комфорту, заспокоює, позбавляє від нав’язливих думок, допомагає під час кризи, надмірна чутливість.

романтики

Парфумерія, косметика

 

Чорний

Стриманість

Вишуканість

Впевненість

Аристократичність

 

Аристократи

Впевнені в собі

Предмети розкоші

Червоний

Золотавий

ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 6.jpg
  • 10.jpg
  • 12.jpg
  • 11.png
  • 5.JPG
  • 9.png
  • 25.png
  • 8.jpg
  • 7.jpeg
  • 4.jpg
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
  • 3.jpg
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 11.jpg
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber