Кольорове рішення у рекламі
- Створено: 27 січня 2015
Реклама – це мистецтво демонструвати товари та послуги споживачам. Основною ціллю будь якої реклами є стимулювання споживачів до дії. Для того, щоб реклама приносила результат потрібно правильно враховувати всі психологічні фактори дії на свідомість споживачів, а саме: психографіку рекламного тексту (графічне відображення реклами), звуку та кольору. Найдієвішим та найсильнішим інструментом створення бажаної позитивної атмосфери є КОЛІР. Отож розглянемо значення кольорів та найбільш ефективне їх поєднання та використання в рекламі.
Колір |
Характеристика кольору |
Призначення |
Люди, які обирають колір |
Сфери застосування |
Поєднання |
Червоний |
Стимулює мозок, символ небезпеки та заборони, боротьба за свої права |
Цей колір змушує бути активним у всьому, надихає і дає сили для продовження розпочатого; уособлює перемогу, здатність вірно нанести удар. |
Лідери Емоційні Динамічні Нетерпеливі Впевнені Наполегливі |
Ювелірні вироби, продукція, яка адресується чоловікам |
сірий, білий, чорний |
Жовтий |
Світло Тепло Радість життя |
Під впливом жовтого кольору швидко приймаються рішення і миттєво виконуються. Жовтий символізує інтуїцію та кмітливість, надовго запам’ятовується |
Життєрадісні Імпульсивні |
Товари «hi-tech» |
Зелений |
Зелений |
Стабільність |
Не володіє діючою ззовні енергією, але містить у собі потенційну енергію - не спочиває, а відображає внутрішній напружений стан. Нейтралізує дію інших кольорів; допомагає розсіювати негативні емоції. Приносить спокій і умиротворення, допомагає сконцентруватися і прийняти рішення, допомагає під час шоку і володіє снодійною дією. |
Врівноважені |
Медичні товари, дитячі товари, молочні продукти |
Білий Синій Оранжевий |
Синій |
Спокій, Енергія, Холод Організованість |
Створює внутрішню силу та гармонію, загартовує, знімає стрес |
Виконавці, Самовпевнені Сильні |
Косметичні вироби, ювелірні вироби |
Білий, Зелений |
Фіолетовий |
Нестандартність, ідеалізм, чуттєвість |
Фіолетовий - важкий колір. Його треба розбавляти золотом, інакше він може призвести до депресії. Не рекомендується в роботі з дітьми; знижує пульс. |
Люди,у житті яких період нестійкості, нереалізовані |
Новинки ринку, оригінальні товари |
|
Білий |
Чистота Відкритість |
Білий колір характеризується досконалістю і завершеністю, демонструє абсолютне і остаточне рішення, повну свободу для можливостей і зняття перешкод. |
невиразні |
Алкогольні та тютюнові вироби |
Синій, Червоний Зелений |
Коричневий |
Надійність |
Викликає відчуття стабільності, надійності та реалістичності |
консерватори |
Кераміка, будівельні матеріали, шоколадні вироби, кавові напої |
|
Рожевий |
Дружелюбність |
Викликає відчуття комфорту, заспокоює, позбавляє від нав’язливих думок, допомагає під час кризи, надмірна чутливість. |
романтики |
Парфумерія, косметика |
|
Чорний |
Стриманість Вишуканість Впевненість Аристократичність |
Аристократи Впевнені в собі |
Предмети розкоші |
Червоний Золотавий |