"Жива" реклама - доступно та дієво
- Створено: 20 лютого 2014
Роздача листівок присвячена відкриттю брендового магазину "SAMSUNG"
Дослідження показують, що дієвим та доволі бюджетним варіантом реклами є роздача рекламних флаєрів промоутерами. Позитивні моменти даної реклами закладені у тому, що перехожі найперше сприймають рекламне повідомлення на слух, а тоді переконуються у достовірності почутого, оглянувши листівку. "Жива" реклама наближена до людей, більш доступна та обширна. Якщо людина виявляє бажання отримати додаткову інформацію про захід (акцію, заклад), який проводитиметься, то промоутер-консультант з радістю їй зможе одразу допомогти.
Маркетинг-центр "ДАЛІ" вирішив не нехтувати даним рекламним джерелом та провів комплексну промороздачу і для брендового магазину "SAMSUNG". Зважаючи на те, що не лише даний вид реклами використовується для проведення рекламної кампанії, тому основне завдання, яке ставилося - закріпити почуту або побачену раніше рекламу. До роботи було залучено кількох промоутерів, які розповсюджували рекламні листівки у найбільш прохідних та вигідних місцях міста. Дана проморобота охопила такі місця Тернополя, як: ТЦ "Орнава", ТРЦ "Подоляни", ринок міста, Театральний майдан, вул. Руська. Було роздано 10 000 екземплярів рекламних листівок. Результати буде оцінено після офіційного відкриття магазину.