Інтернет-реклама - реклама близького майбутнього
- Створено: 28 січня 2013
Інтернет-реклама - це реклама майбутнього. А втім, майбутнє вже настало. Тому реклама в глобальній мережі - це один з найефективніших видів реклами. Причина такої ефективності - адресність. Саме Інтернет дозволяє запропонувати рекламу товару чи послуги саме тому споживачеві, який в ній зацікавлений. Інтернет-реклама характеризується порівняно невеликими витратами і швидкістю віддачі від рекламної кампанії. Професійна реклама допоможе зміцнити ваше положення на ринку і підвищити впізнаваність вашого бренду. Ось основні напрями реклами в Інтернеті.
Пошукова оптимізація вашого сайту.
Найкраща реклама - це та, яку споживач не сприймає в якості реклами як такої. Оптимізація вашого Інтернет-сайту забезпечить його показ в перших рядках видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. На прикладі це буде відбуватися так: якщо ви займаєтеся продажем автозапчастин, і користувач шукає за допомогою пошукової системи, наприклад, Яндекс або Google, «купити автозапчастини», то в результатах пошуку він побачить на перших позиціях назва вашого сайту і з високою часткою ймовірності відкриє його. Така, прихована, реклама викликає у користувача більше довіри, ніж, якби вона була явною.
Банери. Медіа-реклама бренду.
Суть цієї реклами полягає в розміщенні на різних сайтах з великим потоком відвідувачів банерів, що поєднують графічне оформлення і текст. За клацанню миші зображенню банера відбувається перехід по посиланню на сайт рекламодавця або сторінку з додатковою інформацією. В інтернеті зустрічаються баннери різноманітних стилів і розмірів від невеликих зображень логотипа компанії з підписом до цілих анімаційних роликів. Така реклама приваблює відвідувачів сайтів - яскраві картинки завжди сприймаються краще, ніж нудний текст.
Контекстна реклама ваших товарів і послуг.
Ця реклама в формі оголошень або рекламних повідомлень відображається на сторінках пошукових систем поряд з видачею інформації за запитом користувача. Наприклад, при введенні пошукового запиту «купити автозапчастини», користувач побачить список сайтів - результат пошуку, а також оголошення типу «Запчастини дешево» з посиланням на сайт, номером телефону і іншими контактними даними. Контекстна реклама виводиться також у вигляді оголошень на різних інтернет-сайтах на сторінках зі схожою оголошенню тематикою. Великі пошукові системи пропонують сервіси розміщення контекстної реклами.
Реклама в соціальних мережах.
Блогові сервіси та соціальні мережі створені для вільного спілкування. Вони об'єднують безліч людей по всьому світу. Завдяки тому, що відвідувачі цих Інтернет-сервісів спочатку налаштовані на комунікацію, до них легше донести нову інформацію. Однак рекламний характер інформації відштовхує від неї користувачів. Разом з тим, використовувати можливості соціальних мереж для розкрутки сайтів і створення іміджу бренду можна і потрібно. Не варто намагатися щось продати, але варто показати себе як компанію, яка близька до своїх клієнтів і цінує кожного.
Потрібно відзначити, що існують і інші способи реклами в глобальній мережі - електронні дошки оголошень, аукціони і т.д. Ними ви можете скористатися самостійно без особливих зусиль і навичок. Багато з них навіть можна назвати умовно-безкоштовними. Але їх невисока ефективність не завжди зможе задовольнити ваші потреби.
Інформація - це те, навіщо люди йдуть в Інтернет, нехай це буде інформація про вашу компанію!
Маркетинг-центр "Далі" пропонує послуги із створення та просування сайту, проведення рекламних кампаній в мережі Інтернет.