ЗD-ефект - нові можливісті для реклами
- Створено: 12 червня 2012
ЗD-ефекти – це нова та цікава можливість нанесення зображення на плоскі поверхні, яка дозволяє вийти за звичні межі візуального сприйняття.
Зараз в світі активно використовується графіка із трьохвимірним ефектом для рекламних цілей. Ефективність реклами із ЗD-зображень дуже висока, а саме в плані того, що на неї як мінімум майже всі перехожі звернуть увагу, а більше того - ще й сфотографуються чи розкажуть знайомим. А це є надзвичайно цінним, оскільки, в наш час важко когось чимось здивувати, існує багато рекламних носіїв, які вже не сприймаються, є не цікавими для населенням і відповідно не дають бажаного ефекту від витрачених зусиль та коштів. Зацікавити може лише щось нове та незвичне..Саме такими є З D-ефекти. В рекламних цілях їх можна використати :
- для реклами на підлозі місця продажу конкретного товару чи послуги;
- на асфальті, де проходить велика кількість людей;
- при зовнішньому оформлені транспорту
- створення ЗD- турів в розважальні комплекси, магазини, готелі чи у приміщення, які пропонуються на продаж або оренду.
- відео ЗD-реклама при трансляції ЗD-фільмів.
Тобто можливостей використати ЗD - ефект для реклами є багато, головне підібрати для себе накращий її варіант та дивувати всіх!
Маркетинг-центр «ДАЛІ» зараз освоює дану технологію. І на даний час ми можемо запропонувати якісне нанесення 3D зображень на горизонтальні поверхні в приміщеннях. Проте, сподіваємося, що найблищим часом нам вдасться знайти людей котрі б якісно могли виконати і всі інші види 3D-ефектів в рекламі.