"Вбити два зайця одним пострілом", або переваги сувенірної продукції
- Створено: 07 травня 2012
"Вбити два зайця одним пострілом", або переваги сувенірної продукції
В сьогоднішній час посиленої конкуренції, для кожної фірми важливо, щоб її торгова марка вирізнялася від інших, запам’ятовувалася і була впізнавана споживачами.
Перед покупцями існує широкий вибір товарів і послуг, які часто за своєю сутністю мало чим вирізняються один від одного. Тому сама назва і марка фірми часто має вирішальну роль при прийняті рішення щодо здійснення покупки.
В свою чергу перед виробниками і продавцями постає складне питання – як краще і ефективніше проінформувати та нагадати споживачам про свою торгову марку, щоб при купівлі вибір споживача впав саме на товар підприємства. Для вирішення даної проблеми використовують різноманітні засоби реклами (відео-, аудіо-, друковану рекламу, піар, паблік рілейшнс, тощо).
Одним із ефективних способів поширення інформації та нагадування про торгову марку та її товари і послуги є сувенірна продукція. Сувенірна продукція є ознакою відомості, надійності, перспективності та успішності конкретного бренду. Котра може бути як корисною, так і просто красивою річчю, яка постійно нагадуватиме про товарну марку.
Сувенірна продукція – це, як правило, предмети щоденного використання: горнята, ручки, блокноти, брелоки, щоденники, стікери, папки, пакети, календарики, кепки, футболки, сумки тощо із логотипом, назвою та контактною інформацією фірми.
Із кожним днем з’являються все новіші, функціональніші та цікавіші види сувенірки: брелоки-рулетки, термогорнята, проекціїні годинники та інше. Тому якщо Ви хочете виділитися на фоні сувенірки конкурентів, зараз для цього є багато можливостей.
Для особливих випадків існує категорія сувенірної продукції VIP класу – це переважно сувенірка із дорогих матеріалів: шкіряні щоденники, сувеніри із позолотою, цифрові фото рамки, ручки із печатками тощо.
Для кращого ефекту потрібно вибирати саме такий вид сувенірної продукції, який може бути корисним як для вже існуючих так і для потенційних партнерів та клієнтів фірми. Так, якщо фірма працює у сфері будівництва, то їй краще розповсюджувати спеціалізовану сувенірку: фірмові брелоки – рулетки, кепки, футболки тощо. Якщо партнерами і клієнтами фірми є заможні люди, то для них краще виготовити сувенірну продукцію із більш дорогих матеріалів, що викличе відчуття особливої поваги та цінності співпраці.
В Тернополі всі види сувенірної продукції можна замовити у Маркетинг-центрі «ДАЛІ». Ми співпрацюємо із різними фірмами, які займаються виготовленням різних видів сувенірної продукції за доступними цінами.
Сувенірною рекламною продукцією ви зможете «вбити два зайця»: зробити корисний подарунок і не нав’язливо нагадувати про свою фірму.