Facebook
Instagram
Новини

Реклама потрібна?… чи... !

 


     Яким би хорошим не був товар, сам по собі він не продасться. Тільки при поширенні інформації про можливості і переваги товару, знайдуться бажаючі його купити.

       Зрозуміло, чим краще висвітлена і представлена ця інформація, тим вищі шанси на збільшення попиту на товар. На сьогоднішній час інформація по-різному  розповсюджується, це можуть бути як поради знайомих, близьких, власні спостереження та висновки,  так і інформація із різних засобів масової інформації (радіо, телебачення, Інтернет) тощо.

       В будь-якому випадку, якщо ви хочете, щоб про ваш товар знали і знали все найкраще, щоб за рахунок цього зростали обсяги продажів, потрібно грамотно і продумано підійти до даного питання .

      Можливо у вас є багато ідей і можливостей, щоб цим займатися самостійно, проте без певної освіти і досвіду роботи ви підете на дуже високий ризик. Тому роботу щодо розповсюдження інформації про ваші товари і послуги краще довірити кваліфікованим людям, а саме рекламним і маркетинговим агенствам. Оскільки вони в будь-якому випадку мають більше знань і досвіду у даній сфері.

       Будь-яка рекламна чи маркетингова фірма, яка себе поважає, має певний імідж і планує працювати на перспективу зацікавлена у максимально можливій ефективності своєї роботи. Для неї важливо, щоб клієнти були задоволені результатом і знову при потребі до неї зверталися. Отже, як кажуть: «Кесареві Кесареве»кожен повинен займатися тим, в чому він найкраще розбирається.

     Тому спеціалісти радять звертатися до рекламних і маркетингових компанії та вкладати інвестиції у рекламування і просування ваших товарів і послуг. Ці витрати при грамотному спрямуванні ( вид реклами і рекламного носія, сама суть та ідея рекламного повідомлення, тощо) у будь-якому випадку, рано чи пізно принесуть свій результат.

     Не існує фірми, котра б була широко відомим брендом , приносила великі прибутки і не використовувала маркетингові інструменти (дослідження ринку, рекламу, збутову політику, стимулювання збуту, тощо). Хто б купляв продукцію марок Coсa Cola, Apple, Nokia ..якби не реклама.

     В умовах посиленої конкуренції, дуже важко постійно бути на плаву. Надзвичайно важливо, щоб фірма мала свій стиль (хороший імідж, бренд), який дозволяв би вирізнятися від конкурентів, запам’ятовуватись і бути легко в пізнаваний для споживачів. Щоб це забезпечити всі роботи із реклами, стимулювання збуту, досліджень повинні проводитися комплексно і злагоджено. Для цього бажано, щоб вся рекламна кампанія проводилася однією фірмою, яка б могла надавати повний сектор рекламних і маркетингових послуг. Таким чином значно економляться час і кошти замовників та підвищується ефективність реклами.

     Такі фірми (їх ще називають рекламні агентства закритого циклу) є так званими гуртовими посередниками між  замовниками і виробниками реклами. Тому в них є злагоджені контакти і домовленості із представниками телебачення, радіо, поліграфії, тощо, які надають різні знижки і вигідніші цінові пропозиції. Що дозволяє значно з економити при замовленні різноманітних рекламних матеріалів .

      В Тернополі запропонувати всі види рекламних і маркетингових послуг може не багато фірм. Першою з яких є Маркетинг-центр «Далі», який пропонує надання як комплексних, так і разових рекламних послуг. Його клієнтами є відомі фірми України «Метро», «Ватсонс», «Бон Прікс», «Нова», та місцеві : «Біттернет», «Гуру», світ меблів «Софія», ресторан «Тропік» .Ми любимо рекламу

ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 2.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
  • 1.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.JPG
  • 6.jpg
  • 25.png
  • 12.jpg
  • 11.png
  • 11.jpg
  • 7.jpeg
  • 9.png
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber