Брендування для географічного факультету ТНПУ
- Створено: 13 квітня 2021
Брендування для географічного факультету ТНПУ. Брендування ВНЗ - запорука успіху в умовах конкуренції.
Сучасна освіта знаходиться у сфері ринку, а вищі навчальні заклади є суб’єктами ринкових відносин. Це спонукає освітні заклади шукати шляхи підвищення своєї конкурентоспроможності. Відповідно, стає актуальним застосування маркетингових технологій для успішного просування закладу освіти. Маркетинг-центр “Далі” вже давно співпрацює з ТНПУ. Бренд - це не лише назва та логотип. Бренд - це переваги та пріоритети, це асоціації та емоції, це інформація про споживача освітніх послуг.
Що передбачає брендування ВНЗ? Це залучення співробітників закладу, студентів, професорсько-викладацького складу.
Ефективний бренд дозволяє абітурієнтам зробити правильний вибір.
Бренд ВНЗ будується за сценарієм брендування загалом:
- аналіз середовища колективу;
- розробка філософії та цінностей закладу;
- створення лояльності та підтримки зв’язку зі споживачами (студентами);
- фіксується напрям розвитку університету.
Для брендування залучають різноманітні елементи та об’єкти фірмового стилю: логотип, фірмові кольори, шрифт, слоган, зображення, фото.
Основні елементи брендування загалом і ВНЗ в тому числі - це поліграфія та робота із соцмережами. Комунікація зі споживачами здійснюється наступними способами:
✓ візуальні образи, графіка, слогани;
✓ фірмова мелодія, популярні фрази;
✓ упакування продукції, поліграфія.
Основний метод брендування - це нанесення фірмової символіки, логотипу та слогана на різноманітну атрибутику. Чим частіше потенційний споживач буде бачити таку продукцію, тим успішнішим буде продаж та просування бренду.
Візуальна концепція бренду ВНЗ передбачає наявність трьох обов’язкових елементів: слоган, фон, символічний знак або фігура. У випадку ТНПУ - це Володимир Гнатюк. Бренд ВНЗ надає цілий ряд переваг: університет сприймається як показник високої якості, збільшується чисельність студентів, виникає можливість розширення: нові спеціальності факультети філії.
Бажаєте створити ефективний бренд? Звертайтесь у маркетинг-центр “Далі” - перше і єдине в Тернополі рекламне агентство, яке надає повний замкнутий цикл рекламних та маркетингових послуг.