Інтернет сайт – ефективний продавець ваших товарів та послуг
- Створено: 16 серпня 2011
Власне оптимізація сайту базується на оптимізації контенту й правильному розрахунку ключових слів, правильному вживанні їх у контенті. При написанні контенту необхідно пам’ятати що користувач в інтернеті не читає а лише переглядає статті, скануючи їх своїми очима, тому найважливішу інформацію слід писати на початку. Одночасно унікальний контент має бути наповнений ключовими словами - 5-6% від загальної кількості слів на сторінці. Але при цей текст має залишатись цікавим, унікальним, і мотивуючим.
У просуванні сайтів не обійтись без створення корпоративних сторінок у соціальних мережах. Саме вони є ефективними платформами для донесення маркетингових повідомлень кінцевим споживачам продукту чи послуги.
Дуже популярною стала SMO (Social Media Optimization) – оптимізація сайту під параметри соціальних мереж таким чином щоб щоб було максимально просто використовувати його в соціальних мережах.
За допомою сторінки у соціальних мережах можна збільшити трафік та наповнити свій сайт унікальним контентом. І це будуть робити самі користувачі з допомогою модерації інтернет маркетолога. Також такий механізм вірусного маркетингу забезпечить массу зовнішніх посилань на ваш інтернет ресурс – що допомагатиме тримати його високий рейтинг у пошукових системах.
Діюча сторінка бренду, компанії у соціальних мережах це ефективний інструмент взаємодії із цільовою аудиторією. З її допомогою можна швидко поширювати інформацію, запрошувати “своїх друзів” на спеціальні заходи компанії, анонсувати вихід нових продуктів, проводити опитування і дослідження споживачів, виявляти їхні потреби, мотиви та ін.