Агентство нерухомості в соціальних мережах
- Створено: 27 червня 2019
Уміння вести особисті сторінки в соціальних мережах вже давно перейшло з розваги в необхідний професійний навик. Сьогодні social media виступають ефективним каналом комунікації з клієнтами — додатковим або навіть основним джерелом отримання і передачі інформації. Особливо, якщо потенційний клієнт знаходиться в стадії вибору агентства нерухомості.
До речі, чи знаєте ви, що клієнти в переважній більшості починають «придивлятися» до вас, як до агенції нерухомості, де ви працюєте, задовго до фактичного звернення. Саме тому так важливо вдумливо, цікаво і красиво вести свій профіль, а не бути номінально «зареєстрованим» в соцмережі. А ось використовувати особисту сторінку або бізнес-аккаунт — вирішувати вам!
?В соціальній мережі простіше і швидше встановити контакт з клієнтом, який вам цікавий або з яким ви вже працюєте. Всілякі вбудовані месенджери дозволять вам оперативно передавати і отримати інформацію, а також бути на зв'язку 24/7 - в буквальному сенсі цього слова.
?Двохсторонній канал комунікації, яким стали соціальні мережі, з успіхом витіснили всілякі розсилки і RSS-стрічки - результат підрахунку їх ефективності вельми сумнівний.
?Оголошення в соціальних мережах на особистих сторінках або в бізнес-акаунтах — прекрасний спосіб прорекламувати об'єкти, виставлені на продаж, показавши фотографії квартири або навіть знявши невеликий ролик.
?Соціальні мережі — вірні помічники формування та підтримки професійного іміджу рієлтор. Адже будь-який користувач мережі Інтернет може бути вашим майбутнім клієнтом. Приділяйте особливу увагу своєму «обличчя», яке ви створюєте на віртуальних сторінках — образ повинен мати у своєму розпорядженні до спілкування і спонукати до дії!
Хочете більше клієнтів? Тоді дійте прямо зараз.