Facebook
Instagram
Новини

Сьогодні курєри маркетинг-центру "ДАЛІ" здійснюють роздачу флаєрів по скриньках у районі Старого парку.

Там розташований магазин:

 

 

А  це фотозвіт їхньої роботи для замовника роздачі.

 

Замовляйте друк флаєрів та їх роздачу у поштові скриньки Тернополя у Маркетинг-центрі "ДАЛІ"

 

 

На замовлення фірми "Скай-клімат" (м.Київ) ми розробили логотип. Зараз працюєм над впровадженням фірмового стилю компанії.

 

логотип для фірми "Скай-клімат" (м.Київ)

(З власного досвіду клієнт-менеджера Маркетинг-центруДАЛІ, м. Тернопіль)

Як знайти клієнтів, де їх узяти і звідки?

Це дуже актуальні питання для клієнт–менеджера будь якої фірми. Ваші клієнти є важливою складовою вашого бізнесу, за них потрібно вести постійну боротьбу. Адже від цього безпосередньо залежить доля вашого і їхнього бізнесу, дохід та прибутковість.

 

Детальніше...

 

  В подарунок до Великодніх свят ми презентували ексклюзивні VIP-візитки для генерального директора фабрики меблів НОВА.

 

 

        Візитка :

        - тиснена золотом: тризуб та зірки на логотипі

        - конгрив на лого та прапорі

        - тиснення логотипу

        - із золотим обрамленням .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркетинг-центр "ДАЛІ" забеспечує комплексне рекламне обслуговування для "Нової" у Тернопільській області та по всій Україні.

Зараз багато клієнтів ввагаються, чи потрібно співпрацювати з рекламними агентствами, а особливо з агентствами повного циклу. От мені цікаво, чому вони самі не лікують собі зуби, або не фарбують машину. Хоча за радянських часів таке бувало. Але тоді була одна лікарська ковбаса і машини Жигулі, то й рекламувати не було що. Інша справа, що деякі агентства пропонують такий рівень послуг, що це ще може зашкодити клієнту. Але по це окрема мова.

 

Детальніше...

Діана Осипенко.BTL: робити не можна відкладати

Усі ще зараз дискутують як у казці, де потрібно ставити кому в заголовку статті. Але з кожним часом роль BTL стає все вагомішою.

Термін BTL розшифровується як "Below the line" і включає в себе всі рекламні заходи, а саме: заходи по просуванню товарів та послуг, які включають організацію виставок, презентацій, стимулювання збуту в містах продажу і т.д. Збільшення обсягу продаж, просування продукції на ринку та покращення іміджу – все це легко досягається за допомогою BTL. Звісно, кожний BTL – проект повинен мати креативну цікавинку, від цього залежить успіх проведення акції. Промо-акції – найкращій спосіб заявити про себе!

 

Детальніше...

dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber