Як завоювати довіру клієнта?
Підвищення довіри споживача має бути завжди в пріоритеті бізнесу. Клієнтів, яких Ви намагалися роздобути, можуть непомітно зникнути.
Як їх утримати?
Поради, які допоможуть Вам завоювати та зберегти довіру клієнтів:
- важливим, є розповідь про свої цінності;
Щоб створити міцні відносини зі своїми покупцями, вам необхідно розділяти з ними спільні цінності. Дослідження Corporate Executive Board, в якому взяли участь 7000 споживачів з США, які зуміли вибудувати взаємини з брендом, показало, що 64% клієнтів вказують загальні цінності як основну причину таких відносин. Спільні цінності - це, безумовно, кращий драйвер. Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були лояльними, обов'язково повідомте їм, що стоїть за вашим брендом.
- надавайте бездоганний клієнтський сервіс
цей пункт варто повторювати неодноразово, оскільки саме відмінний клієнтський сервіс сприяє вибудовуванню тривалих відносин з клієнтами і допомагає уникати неприємних пліток. Це те, що відрізняє вас від конкурентів
. Як покращити клієнтський сервіс?
Для початку потрібно навчитися чути клієнтів і своєчасно реагувати на їхні прохання. Представник вашої компанії завжди повинен бути доступний для споживачів. Переконайтеся в тому, що вони знають електронну адресу, номер телефону і сторінки компанії в соціальних мережах. Ви повинні робити все можливе і неможливе, щоб викликати у клієнтів захват.
- будьте відверті;
Іноді в роботі виникають складності. Замість того, щоб заперечувати проблеми, будьте чесними зі своїми клієнтами.
- візьміть у них електронні адреси
Електронна пошта - одна з найпростіших можливостей залишатися на зв'язку з клієнтами. Коли вони здійснять покупку, попросіть у них електронні адреси, щоб ви могли повідомляти їм про новинки.
- соціальний доказ;
Найчастіше для досягнення соціального доказу бренди використовують один з п'яти способів:
- експертний (статистика, що заслуговує довіру);
- «зоряний» (схвалення знаменитостей);
- призначений для користувача (відгуки покупців на різних сайтах);
- «мудрість натовпу» (згадайте знамениту банерну рекламу McDonald's «обслужити понад мільйон гостей»);
- «мудрість друзів» (запрошення друзів в Facebook пограти з ними в гру).
- не нехтуйте клієнтами
Намагаючись залучити нових покупців, ви легко можете забути про вже наявних. Щоб не розчаровувати лояльних клієнтів, переконайтеся в тому, що ваш продукт з часом не втратив значення для них.
- визнайте свої помилки
Помилки трапляються у кожної компанії, а у клієнтів зараз є багато можливостей поділитися досвідом взаємодії з вашою компанією через інтернет. Не шукайте виправдань і не реагуйте занадто емоційно на дзвінки та повідомлення про будь-які проблеми. Замість цього використовуйте майданчики, на яких ці повідомлення з'являються, в свою користь - для того, щоб розібратися в неприємній ситуації.
- наймайте правильних співробітників
Співробітники грають дуже важливу роль в процесі завоювання довіри клієнтів. Співробітники, які відповідають корпоративній культурі, охоче діляться своїми враженнями про роботу з іншими.
- дивуйте клієнтів
Як правило, клієнтів змушує повертатися щось несподіване. Є один дуже цікавий приклад. Відповідаючи на дзвінок клієнта, представник компанії Rackspace під час розмови почув, як клієнт поскаржився на те, що зголоднів. Тоді він перевів дзвінок в режим очікування, щоб замовити клієнту піцу. Розмова тривала ще приблизно 30 хвилин, і тут в двері клієнта подзвонили. Представник порадив швидше відкрити двері, так як за нею стоїть рознощик піци. Клієнт був у захваті.
Дійте та удосконалюйтеся, клієнти це точно оцінять.
За більш детальною консультацією звертайтеся у Маркетинг-центр «ДАЛІ» або за номером (067)350-96-54