Емоційні товари?
Як Ви вважаєте, чи є товари емоційного вибору?
Насправді, саме питання містить помилку, тому скоріш за все Ви вагається з визначенням відповіді. Варто було б запитати інакше ... Що таке емоційна покупка?
Більшість людей купляють той продукт, що дарує емоцію. Це може бути будь-який товар. Справа в тому, що «емоція» - психічний процес, тому якщо щось здається важливим – у цей момент і народжуються емоція. Якщо це важливо купити, з якихось причин, відповідно Ви отримаєте емоційну покупку.
Що таке «емоційна покупка»?
Професор економіки і психології Університету Карнеггі-Меллона Джордж Левенштайн присвятив себе дослідженню впливу емоцій на процес прийняття рішень. В результаті своїх досліджень він виділив два типи таких емоцій:
- - ті, що людина відчуває в даний момент,
- - ті, що він передбачає випробувати в майбутньому.
Емоції справді істотно впливають на те, наскільки людина швидко й обдумано приймає рішення і на який ризик вона готова піти. У такому стані вони приймають рішення швидше.
Емоцій майбутнього безліч, і вони позитивно або негативно забарвлені.
Це може бути страх втрати або боязнь здійснити помилку, а також наслідок невірно прийнятого рішення, передчуття задоволення і задоволеності від правильного вибору.
Щасливі люди не приймають ризикованих рішень. Перелякані і засмучені люди відмовляються від прийняття рішення зовсім. Таким чином емоційна покупка існує, і вона багато в чому визначається пережитими емоціями.
Важливо щоб сам товар задовольняв потреби, та не суперечив емоціям людини.
Наприклад, продавець не зможе продати автомобіль, якщо наполегливо буде говорити про безпеку водіння, тому що змусить покупця подумки пережити можливу аварію.
Отож, створюйте свій, ідеальний товар який клієнт готовий придбати з першого погляду. А у створенні ідеалу звертайтеся до справжніх спеціалістів у маркетинг – центр «ДАЛІ» http://www.dali.te.ua/