Банерна сліпота. Як користувачі вміло ухиляються від реклами.
Упевнені, що більшість чули про банерну сліпоту. Користувачі вміло ігнорують рекламу в Інтернеті і сприймають тільки корисний контент.
Рекламщики постійно придумують нові формати, а користувачі швидко навчаються їх ігнорувати. Нижче висновки з недавнього дослідження банерної сліпоти.
1. Мозок вже давно запам'ятав популярні місця для реклами.
Блок вгорі сайту і блок праворуч часто роблять рекламними. Тому користувачі, заходячи на сайт, швидше за все проігнорують вашу шапку зверху і блок праворуч. Рекламні оголошення контекстної реклами мозок вже теж навчився обходити.
2. Мозок навчився ігнорувати рекламні блоки в середині тексту.
Привіт нативній рекламі! Поки фахівці стверджують, що нативна працює, мозок активно вчиться ігнорувати цю раптово виникаючу рекламу. Тригер до ігнорування блоку - сильна візуальна відмінність між рекламою і контентом.
3. Контент поруч з рекламою сприймається як реклама.
Якщо ви розмістите корисний контент десь поруч з рекламою, то його з великою ймовірністю проігнорують. Не варто вставляти блоки з корисними матеріалами поруч з рекламними блоками. Так вони зіллються в одне велике рекламне поле, яке буде проігноровано.
4. Реклама випалює місце на сайті.
Одного разу запам'ятавши, що «на цьому сайті на другому екрані блок з рекламою», мозок і в майбутньому буде ігнорувати це місце. Навіть якщо ви поставите туди корисний контент, користувач його вже не помітить. Розміщуючи рекламу у себе на сайті знайте, що це місце буде прокляте навіки:)
5. На телефоні реклама поки що працює краще.
Просто тому, що на телефоні менше місця, а реклама може займати половину екрану. Той самий випадок, коли гортаєш соцмережу, а тобі в півекрану показують тренінг Бізнес Молодості. Його важко пропустити, навіть якщо мозок розуміє, що це реклама.
Є зворотна сторона: часто нерекламні, але великі і яскраві зображення на телефоні юзер сприймає як рекламу. Просто тому, що зображення сильно відрізняється від тексту. Так що акуратніше з картинками.
Зрозуміло, що реклама на сайтах як була, так і буде. Рекламщики будуть придумувати нові способи впливу на мозок, а мозок буде активно вибудовувати захист. Раз реклама в форматах банерів все ще стоїть на сайтах, значить вона комусь корисна.
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут