35 ефективних способів прихованого маркетингу від спеціалістів Маркетинг-центр "ДАЛІ"
1. Інформація на купюрах.
Кожен мріє стати багатим, і тому проста фраза на купюрі «Я знаю, як отримати багато таких папірців» і адреса сайту, телефон або інша контактна інформація зацікавить багатьох.
2. Стікери для нотаток.
Люди вже давно звикли, що на таких маленьких папірцях завжди пишуть важливу і потрібну інформацію, а тому подібний рекламний хід точно спрацює.
3. Особливо важливий лист.
Згідно зі статистикою, левову частку листів з рекламними пропозиціями споживач навіть не спромагається відкрити та відразу викидає. Чи можливо змінити це? Звичайно, просто потрібно зробити лист товстіший, наклеїти побільше дешевих марок, і людина точно зацікавиться вмістом такого важливого послання.
4. Інформаційні таблички на дверях.
На всіх дверях своєї торгової точки варто розмістити стандартні інформаційні таблички, доповнені контактними даними та коротким описом роду діяльності компанії.
5. Перспективне вкладення грошей.
Не обов'язково наймати людину для роздачі листівок (хоча і цей варіант може спрацювати), досить просто заплатити касиру, і разом з квитками в кіно він буде вручати вашу візитку.
6. Залучіть увагу.
Людям завжди цікаві різні акції та мітинги. Можна організувати один з них прямо біля дверей свого офісу і тим самим спровокувати інтерес до своєї діяльності.
7. Коментарі в Інтернеті.
Залишати коментарі потрібно скрізь, де є хоча б найменша згадка вашої теми. Такий підхід викличе до компанії навіть більший інтерес, ніж власний блог.
8. Візитки.
Досить даремно витрачати час на роздачу візиток у метро, ??де з 1000 чоловік лише один може виявитися потенційним клієнтом. Краще залишити їх в бібліотеці, поруч зі стелажем профільної літератури. Тоді потрапляння візитки до випадкової людини практично зведено до нуля.
9. Наклейки.
Використовувати їх краще в найнесподіваніших місцях, де вони викличуть непідробний інтерес і привернуть увагу. Дизайн краще вибрати яскравий, оригінальний, але це не повинно виглядати як відверта реклама.
10. Татуювання.
Оптимальний варіант - тимчасове татуювання, яке варто продемонструвати на виставці, ярмарку чи на будь-якому іншому тематичному заході.
11.10 причин вибрати нас.
Цю інформацію можна розіслати по всесвітній павутині, але єдиний нюанс - вона повинна бути на 100% правдива, інакше зворотній ефект гарантований: чутки в мережі поширюються дуже швидко.
12. Безкоштовна демонстрація.
Це потужний спосіб привернути увагу до своєї компанії. Для реалізації доведеться потрудитися і придумати щось видовищне, що по справжньому зацікавить ЗМІ.
13. Календар.
Календар - річ потрібна, і швидше за все його не викинуть, а значить, інформація про вас буде у людини постійно перед очима.
14. Машина - двигун торгівлі.
Наклейку з рекламою потрібно помістити на вікно своєї машини, а також автомобілів співробітників. Тепер навіть стояння в пробці послужить розвитку бізнесу.
15. Спонсорська допомога.
Така допомога не завжди вимірюється величезними сумами, а ефект очевидний: ваш слоган і логотип будуть у всіх промо-матеріалах заходу.
16. Привітання.
Вітати з днем ??народження потрібно абсолютно всіх клієнтів: по-перше, цим ви заробляєте до себе добре ставлення, і, по-друге, нагадуєте про своє існування.
17. Благодійність.
Цими діями ви знову ж таки не тільки допомагаєте нужденним, а й репутацію собі заробляєте. Крім того, клієнти будуть знати, що, співпрацюючи з вами, також вносять свою лепту у добру справу.
18. Влаштуйте конкурс або змагання.
Не важливо, яким буде конкурс, головне, щоб були учасники, призи та інтерес з боку ЗМІ.
19. Одяг.
Найкраще в якості рекламного ходу використовувати футболки. Їх також можна вручити в якості призу у конкурсі. Однак тут дуже важливо, щоб за підсумком річ ??вийшла стильною, інакше люди просто не стануть її носити.
20. Пошук клієнтів.
Хто шукає той знайде. Наприклад, у вас є партнери, так попросіть їх вас рекламувати своїм клієнтам і дайте відповідь їм тим же.
21. Донорство.
Здавайте кров самі, залучайте своїх співробітників і простих городян - це потрібно, почесно і послужить відмінною рекламою. Крім того, ЗМІ зазвичай не оминають подібні дії своєю увагою.
22. Відпочивайте з клієнтами.
Можна влаштувати з клієнтами і їх друзями виїзд на природу, це позитивно позначиться на вашій репутації, а також допоможе завести нові корисні знайомства.
23. Зовнішня реклама.
Тільки тут в обов'язковому порядку потрібно використовувати нестандартний підхід. Наприклад, на клумбі можна посадити квіти таким чином, щоб вони склалися в назву компанії.
24. Розсилка.
Ще зовсім недавно люди повністю ігнорували поштову рекламну розсилку, але зараз цей хід може спрацювати, якщо буде хоча б найменший натяк на можливу вигоду або отримання призу.
25. Стандартна газета.
Друковані видання продовжує читати величезна кількість споживачів, і тому не зайвим буде заявити про себе в одному з них. Можна написати якісну, актуальну статтю зі згадуванням своєї компанії, і одна з газет може опублікувати її абсолютно безкоштовно. Але матеріал при цьому повинен бути дійсно цікавим і рейтинговим.
26. Журнали.
Зараз журнали набагато популярніші газет, так що написана туди цікава стаття може попастися на очі набагато більшому колу читачів.
27. Реклама на транспорті.
Ідеальний варіант - громадський транспорт, де її побачать тисячі людей.
28. Листівки.
У порівнянні з листами листівки виграють: їх не потрібно розкривати, вони відрізняються гарним дизайном, і багато їх використовують в якості закладок. Такі листівки можна дарувати клієнтам, ними можна забезпечити касирів в кіно і театрі, вручати разом з призами на конкурсі і т.д.
29. Інтернет-книга.
Її написання зажадає зусиль і часу, але разом з тим - підніме ваш рейтинг до небес. А якщо творіння вийде, то його взагалі можна вигідно реалізувати, а прибуток використовувати на розвиток бізнесу.
30. Безкоштовно!
На першому етапі вам просто необхідно буде частину товарів дарувати, деякі послуги надавати абсолютно безкоштовно - це реальний шанс знайти клієнтів і змусити людей говорити про себе, рекомендувати знайомим і друзям.
31. Станьте учасником конкурсу.
Конкурс може бути будь-який, головне в ньому - це перемога, звичайно ж, і можливість озвучити, хто ви і яку компанію представляєте. Крім того, отримані кубок, стрічка або грамота стануть гідною прикрасою офісу.
32. Унікальний контент.
Цей хід завжди працює. Унікальний контент цікавий користувачам, а значить блоги, стрічки новин та інші ресурси будуть однозначно розміщувати посилання на вас.
33. Вірусний маркетинг.
Таким чином, користувачі добровільно поширюють інформацію про вашу компанію.
34. Супутні пропозиції.
Клієнти будуть задоволені, якщо ви запропонуєте їм відразу кілька привабливих пропозицій. Наприклад, ви займаєтеся промисловим альпінізмом і можете влітку мити вікна висотної будівлі, а взимку почистити дах від снігу.
35. Оренда стіни.
Бажано, щоб це була будівля на жвавій вулиці. Вивіску з рекламою потрібно зробити максимально барвистою і запам'ятовується.
Якщо Вас зацікавила ця стаття, маркетинг-центр "ДАЛІ" пропонує комплексну рекламну кампанію тут!