Ви вирішили використовувати в своїй рекламі фотографії? Супер!
1. Перше на що треба звернути увагу — це на якість картинки. Фотографію, зроблену на телефон, не варто розтягувати на банер 3х4 метра.
Інакше замість привабливого зображення, Ви ризикуєте побачити гору розмитих пікселів. І ніяка обробка такому знімку не допоможе. Теж саме відноситься і до зображень, знайдені на просторах інтернету. Найчастіше їх якість залишає бажати кращого. Можливо, для маленької наклейки / банера вона підійде, але для великих і величезних плакатів — точно ні.
2. Відразу повідомляйте фотографу для яких цілей вам потрібні фото! Техніка різна. І технічні характеристики у камер теж різні. Далеко не всі фотоапарати дадуть потрібну якість зображення для друку величезної за розмірами рекламної продукції. Фотограф обов'язково повинен знати якого формату буде потрібно друкувати. При відсутності потрібної техніки він або відмовиться від замовлення, або зможе скласти кошторис для оренди обладнання. А ви не витратите гроші й час в порожню.
3.Старайтесь, щоб фотографія так чи інакше відображала вашу діяльність або могла асоціюватися з нею. Наприклад, ви продаєте мед, а на рекламі зображена гарна смуглява усміхнена дівчина. Все чудово, але асоціативний ряд буде порушений. В цьому випадку вам варто використовувати фотографії бджіл, луки, квітів, пасіки, усміхненою сім'ї за столом з медом і т.д.
Клієнту має бути відразу все зрозуміло. Не забуваємо, що у 21 столітті люди цінують свій час, навіть якщо це частка секунди. Тим більше у вас є тільки ця "частка секунди", щоб привернути увагу. А на головоломку часу у клієнта не буде.
4. Аналізуйте свою цільову аудиторію і використовуйте у своїй рекламі їх інтереси. Швидше за все, ви знайдете щось, що ще їх об'єднує. Якщо у вас Шиномонтаж, можливо, варто зробити банер з красивою дівчиною, яка сексуально сидить на шинах. Адже значна частина відвідувачів, швидше за все, чоловіки. Якщо у вас немає ідеї — обговоріть з фотографом. Він знайде варіанти для натхнення і ви зробите, щось дуже класне.