Умова успішної зовнішньої реклами
У 1900 році в США створено перший рекламний банер, тоді ж придумали розміщувати їх уздовж центральних автомагістралей і вулиць.
З того часу зовнішня реклама оточує нас всюди. За часів нових технологій, не всяка зовнішня реклама буде ефективна.
Умова успішної зовнішньої реклами — підвищення планки креативу. Розміщення яскравих незвичайних білбордів збільшує трафік на сайт.
З тисячі користувачів соц. мереж 39% публікували побачену наружку на особистих сторінках. Це доводить, що люди, які бачать креативну рекламу на білборді, із задоволенням переходять по хештегу на соціальні сторінки або розміщують пости з фото з кумедною рекламою. Така тенденція допомагає безпосередньо переводити покази зовнішньої реклами в покупки через мережеві групи або сайти.
Тому компанії цілеспрямовано поєднують просування в інтернеті й присутність на білбордах.
http://www.dali.te.ua/poslugi/yakisna-vuviska.html