5 порад щодо успішної реклами у Facebook
1. Не платіть за лайки
Справа в тому, що лайки сьогодні практично нічого не означають. Крім того, сьогодні Facebook не показує вашу сторінку в перших рядах навіть тим, хто поставив лайк. Так навіщо за це платити?
Ви будете витрачати гроші на оцінки тих людей, які потім можуть навіть не побачити ваші пости і пропозиції.
Щоб потенційні клієнти дійсно побачили ваш пост, вам потрібно ... піднімати окремі публікації!
Так ви можете платити за той контент, який справді принесе вам клієнтів, який сподобається людям.
2. Орієнтування
Ви напевно багато чули про націлення. Але якщо ви все ще думаєте, чи варто його використовувати чи ні, я розповім вам одну цікаву штуку.
Уявіть, що ваш друг зайшов на сайт, де можна купити самокат. Він вибрав один, з конкретними характеристиками, кольором. А потім чомусь пішов з сайту. Він швидше відгукнеться на рекламу самокатів в Facebook, ніж ваша сестра, яка прийшла в соцмережу обговорити манікюр з подругами. Правда?
Коли ви показуєте рекламу тим, хто зацікавлений в покупці, але до сих пір не зробив її з якоїсь причини, її ефективність буде в рази вища. Гарна новина полягає в тому, що налаштувати її дуже просто.
Зайдіть в «Аудиторії» і виберіть «Трафік веб-сайту»:
Вам запропонують невеликий шматок коду. Вставте його на ваш сайт і окремі сторінки, на яких є ваш товар. Ви можете вставити його на якійсь одній сторінці. Так таргетинг стане дуже точним.
3. Додайте заклик до дії
У Facebook ви можете додати кнопку заклику до дії. Наприклад, «Дізнатися більше», «Завантажити», «Купити» і т. д. Дивно, але ця маленька кнопка збільшує коефіцієнт конверсії в кілька разів. Ви відразу показуєте людині, чого від неї хочете.
4. Показуйте рекламу в оптимальний час
Подумайте, коли більшість людей сидить в соціальних мережах? Для багатьох правильна відповідь - в робочий час, поки не бачить начальник і ввечері. Але це не універсальна формула. Вам потрібно знати, хто ваша аудиторія і коли вона сидить в інтернеті. Це залежить від часового поясу, демографії, пори року і дня тижня. Якщо ви чітко налаштуєте годинник показу, то заощадите бюджет і отримаєте найвищі результати.
5. Тестуйте
Спробуйте змінити заголовок вашої реклами, картинку або ще якісь елементи. Замініть зображення на відео і подивіться, що станеться.
Маленькі деталі важливі. Часто вони дуже сильно впливають на конверсію. Створіть кілька варіантів оголошення і подивіться, що працює в вашому випадку.
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут