Facebook
Instagram
Новини
Про деякі хитрощі таргетингу
 
fm
Більшість підприємців приходять в подив, чому таргетингова реклама не дає бажаного результату.
Ми поділимося основними хитрощами ефективної реклами, про які не можна забувати.
 
Текст на зображенні - максимум 20%! Сприйняття картинки, яка повністю закладена текстом, не викличе зацікавленість до рекламного продукту і залишить людину байдужою. Тексту повинно бути в міру. Тим більше, сьогодні існують спеціальні інструменти для контролювання тексту на зображенні, наприклад, у Фейсбуці.
 
Приваблива, але згубна функція і / або. Ви думаєте, що вибравши 2 інтереси в налаштуваннях реклами, її побачать користувачі обох груп? Це є помилковим, оскільки таку рекламу зможе побачити тільки та аудиторія, в якій вказані обидва інтереси, а не один з обраних.
 
Обережніше з вибором місця реклами. Вибираючи в місці розташування місто, потрібно пам'ятати, що рекламу побачать не тільки місцеві жителі, а, наприклад, туристи, які теж перебувають в місті в цей період. Тому після вибору міста не забудьте вказати «Живучи в цьому місці».
 
Показуйте більш цілеспрямовану рекламу. Ви займаєтеся продажем товарів для мистецтва? Спорту? Краси? Будь-яку категорію товарів краще розбивати на більш дрібні. Наприклад, продаючи товари для художників, одні захочуть більше інформації про масляні фарби, а інші - про олівець.
 
Дізналися для себе щось новеньке? Сподіваємося, такі маленькі поради допоможуть вам і вашому бізнесу!
 
А замовити сучасну рекламу Ви можете тут
dali_win

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber