Facebook
Instagram
Віра Залецька. Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування

Event маркетинг – це просування товарів (послуг, брендів) на ринок за допомогою створення та проведення спеціальних заходів. Спектр та формат їх є безмежним і неосяжним: від класичної прес-конференції, професійних семінарів та тренінгів — до масових концертів і національних фестивалів, від корпоративних свят — до міжнародних виставок.

 

 

 

Віра Залецька. Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування

Event маркетинг – це просуваннятоварів (послуг, брендів) на ринок за допомогою створення та проведення спеціальних заходів. Спектр та формат їх є безмежним і неосяжним: від класичної прес-конференції, професійних семінарів та тренінгів — до масових концертів і національних фестивалів, від корпоративних свят — до міжнародних виставок.


 Івент-маркетинг стає усе більш популярним, і все більше компаній удаються до організації заходів, реалізовуючи свою маркетингову стратегію. Це один з дієвих інструментів формування позитивного ставлення до  компанії або її продукту.

 

Головна перевага будь-якої спеціальної події — встановлення безпосереднього контакту між клієнтом (продуктом, брендом) та аудиторією, створення між ними емоційного зв’язку. Додайте сюди тривалість контакту та створення комплексу емоційних переживань, безпосередньо пов’язаних з брендом\продуктом – на виході отримуємо встановлення  зв’язку між брендом та аудиторією.

 

4 основних правила Event маркетингу:

1. Найголовніше є визначити мету\ідею.

Наприклад, презентація нового продукту, залучення нових клієнтів, інформування громадськості про відкриття філії,  підведення підсумків роботи за рік, святкування професійного свята тощо

Тобто, у Вас мусить бути не лише  інформаційний (або календарний) привід, без якого взагалі не варто робити жодних івентів - потрібно виробити USP (унікальну торгову пропозицію) для вашого інформаційного приводу.

2. Визначити цільову аудиторію

Успішний івент можна створити тільки тоді, коли ви точно знаєте, до кого ви звертаєтесь

3. Івент – це потужний  інструмент PR.

4. Івент захід має бути інтегрований в  загальну маркетингову стратегію компанії\бренду,  і не лише на рівні корпоративних кольорів та логотипу, але й на рівні місії та цінностей компанії\бренду.

 

Найголовніша цінність івенту - це ті почуття та емоції, які він створює в аудиторії. Саме в цьому найбільша складність івент-маркетингу. Тут є дуже доречним звернутися до  законів мистецтва. Справжнє мистецтво (байдуже в якому жанрі), перш за все, змушує людину співпереживати: боятися, страждати, сміятися, відчувати щастя, плакати під впливом того, що людина бачить або чує. Кожен правильний захід має розвиватися за принципом драми: зав’язка, кульмінація, розв’язка. Саме така послідовність подій тримає аудиторію в постійному емоційному напруженні, допомагає зібрати та втримати увагу.

 

Хороший івент - це завжди маленький спектакль, так само як хороший рекламний ролик - це завжди маленький фільм.


Маркетингові Event заходи успішно забезпечують досягнення наступних цілей:

v     виділення на тлі конкурентів;

v     активізація уваги цільової групи;

v     оптимізація і зниження витрат шляхом об'єднання бюджетів по рекламі, маркетингу і PR;

v    позитивні емоції від успішного заходу переносяться на товар або послугу, формується лояльність споживача.

v    аудиторія, що безпосередньо бере участь в події, може розглядатися як величезна фокус-група, на якій проводиться апробація пропозицій компаній. Таким чином, в ході подієвого маркетингу накопичуються попередні знання про споживача.

v    подія є приводом, що дозволяє налагодити необхідний контакт з журналістами, дає простір для роботи із ними, формує їх інтерес і розташування.

v     Івент маркетинг дозволяє, при необхідності, організовувати прямі продажі товару, логічно "прив'язуючи" їх до заходів, що проводяться.

 

Для кожної людини її особистий досвід, пов’язаний із її особистими емоціями, завжди набагато цінніший, ніж пасивне споглядання будь-якого дива.  Підхід івент маркетингу є такий що потенційний покупець занурюється у стан щастя відразу, за допомогою організованої події. І  мрія стає реальністю. Більше не потрібно вірити обіцянкам - все можна побачити, почути, відчути на смак, вдихнути аромат, зануритися в атмосферу і навіть помацати руками.

Головне не забути що у словосполучення EVENT MARKETING’ ГОЛОВНЕ СЛОВО - "МАРКЕТИНГ"

 

 

 

 

ПОНАД 350 КЛІЄНТІВ

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.JPG
  • 6.jpg
  • 7.jpeg
  • 8.jpg
  • 9.png
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 11.png
  • 12.jpg
  • 25.png
  • 37644904_678567812486640_5685071291422343168_n.jpg
dali_win

РЕЗУЛЬТАТ

ЕКОНОМІЯ КОШТІВ

ЕКОНОМІЯ ЧАСУ

Якісний та ефективний результат - oснова нашої роботи. Нас цікавить довготривала і ефективна співпраця з клієнтом, тому ми пропонуємо йому тільки ефективні рішення і взаємну співпрацю. Маркетинг-центр «ДАЛІ» перша і єдина в Тернополі рекламна агенція, яка надає всі види реклами. Нашими Клієнтами є як невеличкі місцеві підприємці, для яких ми організовуємо рекламу «з нуля» та виводимо на регіональний рівень, так і національні і міжнародні бренди, яким на місці потрібен надійний і результативний підрядник.
Багато клієнтів думають, що працюючи з рекламною агенцією - доведеться платити більше. Це зовсім не так. Комісія нашої рекламної агенції формується за рахунок знижок, які ми отримуємо, як гуртовий покупець. Ми слідкуємо за тенденціями рекламного ринку та підбираємо найбільш дієві засоби реклами, як для великого так для малого і середнього рекламного бюджету. Грамотне використання ваших коштів – це запорука нашого успіху.
Ми цінуємо Ваш час, як найдорожчий ресурс. Вважаємо, що бути професіоналом у всіх сферах одночасно неможливо, оскільки сучасний ринок динамічно розвивається і, не займаючись рекламною справою повсякденно, неможливо провести ефективну рекламну кампанію. Працюючи з агенцією клієнти економлять свій час (займаючись своєю справою), отримуючи при цьому якісні та результативні рекламні послуги.

Інтернет-маркетинг - DaliWin digital

viber